شرایط مرجوعی کالا در ZDF Mobile
ما همیشه تلاش میکنیم که خریدی آسوده و بیدردسر برات رقم بزنیم، اما اگه به هر دلیلی نیاز به مرجوع کردن کالا داشتی، نگران نباش! ما هواتو داریم.
چه زمانی میتونی کالا رو مرجوع کنی؟
اگه کالای دریافتی با چیزی که سفارش دادی فرق داشت (مدل، رنگ، یا مشخصات اشتباه بود).
اگه محصول آسیبدیده یا معیوب به دستت رسیده باشه (در اثر حملونقل یا نقص فنی).
اگه محصول کاملاً استفادهنشده باشه و در بستهبندی اصلی و سالم خودش باشه.
مهلت مرجوعی چقدره؟
تا ۷ روز بعد از دریافت کالا فرصت داری که با پشتیبانی ما تماس بگیری و درخواست مرجوعی ثبت کنی.
چه محصولاتی شامل مرجوعی نمیشن؟
محصولاتی که باز شده یا استفاده شدن (بهخصوص در لوازم بهداشتی یا مصرفی).
کالاهایی که به درخواست خودت سفارشیسازی شدن.
اگر کالا بدون هماهنگی قبلی با پشتیبانی برگردونده بشه، قابل پذیرش نیست.
چطور مرجوع کنی؟
۱. با پشتیبانی تماس بگیر یا از طریق واتساپ پیام بده.
۲. ما شرایط رو بررسی میکنیم و راهنمایی کامل بهت میدیم.
۳. اگه واجد شرایط باشه، کالا رو طبق هماهنگی برامون بفرست.
۴. بعد از بررسی، هزینه پرداختی به حسابت برمیگرده یا با کالای دیگه تعویض میشه (بسته به انتخابت).
---
ما همیشه دنبال رضایت شماییم، پس خیالت راحت باشه!